måndag 12 april 2010

uppe igen...

Idag när jag hämtade Saga på kyrkis sa fröknarna att hon hade fått massa utslag i ansiktet när dom kommit inomhus. Just då såg d bättre ut men hon var fortf röd, sen har dagen gått här hemma. Men nu när jag skulle sova börjar hon gråta, o jag går ner o kikar till henne. Då e ungen full av utslag, knäna, fötterna e sönder kliade. Hon har utslag på massa ställen. Jag gav henne Tavigyl o en annan medicin som jag fått av läkaren förra gången Saga hade d så här. Då hade hon såna här utslag en gång om dagen, dom kom o så försvann dom igen. Vi var på massa utredningar men dom hittade ingenting.. ska detta börja igen?? Stackars lilla Saga om fallet e så :( Jag lovade att sitta här nere tills hon somnar.
I morrn får vi ringa farbror doktorn!!

/M

1 kommentar:

  1. Aww stackarn!! Hoppas det inte är någon fara och att hon blir av med dom snaart! <3

    SvaraRadera