lördag 3 april 2010

Godmorgon!!

Nu e vi vakna hela fam, darling fixar lite påskfrukost.. Oh ni ska veta hur sugen jag e på ägg.. men jag vågar inte äta d än, fast enligt doktorn ska jag ju kunna äta allt.. så vi får väl se om jag smakar lite :)

Igår var vi i Kalmar på middag hos Johans morfar, himla gottit o alltid lika kul att träffa Johans släkt :) Vi hann även me en snabbis på Ikea, var ju tvungen o köpa underlägg till Novas skötbord. Där träffade vi även Emmy, Henrik o Lova :)

Idag ska vi äta påskmiddag me Johans familj, kidsen ska leta påskägg o jag kanske ska rymma till stan me Maria, men d beror på när Novis ska äta sen. Tänker ju inte gå på stan me sprängfylla tutts ;)

Vägde mig idag me, härligt säger jag bara :):) Är 1, 5 kg från att vara under mitt första mål.. o då har jag inte ens börjat röra på mig än, det e bara amningen som hjällper mig än så länge. Tänkte ta en rask promenad me Novis sen, hoppas jag inte får ont nånstans.

Ska ut i trädgården sen o gömma Jack o Sagas påskägg, för påskharen har ju varit här i natt :) Vi har så mycket godis så jag vet inte vad vi ska göra me att? Vill helst inte äta att men d gör jag ju ändå, d finns tex inte en enda center kvar ;)

Nu e d frukost!

GLAD PÅSK!!!/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar