onsdag 28 april 2010

Godmorgon!

Jag funderar på hur man ska hinna me allt?
Våra veckor e just nu fullspäckade me olika aktiviteter. D e bara söndagar än så länge som e obokade. Jack ska börja spela fotboll i kväll, äntligen tycker han:) Vi har känt att vi inte har hunnit me d innan, d e ju 2 dagar i veckan o så matcher säkert på helgen. Nästa vecka börjar han på skateskola me :) Det är kul att kidsen har intressen, vi ska bara få i hop att. Det är simskola, Sagas aerobics, Johans styrketräning me. O jag då?? Jag vill me börja träna, få se när d blir. Först ska jag se att veckorna gå i hop som d är just nu. Jag kan ju ut o gå iaf :)

Nästa vecka ska vi på möte på Sagas förskola:) Tänk att vår lilla tjej e så stor att hon ska börja skolan :) Hon ska börja på sörgården, tillsammans me min lillayster Agnes. Tjerna är så glada över att dom få gå tillsammans:)

Var hos doktorn me Saga igår, dom har skickat iväg hennes urin på odling. Det fanns äggvita och lite socker i att. Tog ett blodsocker på henne me och det var lite för högt. Men d berodde nog på att hon har en infektion i kroppen, men om vi kände att vi e oroliga för diabetes så ska vi ta ett faste värde när hon e frisk. Jag känner att d e väl lika bra att kolla upp att. Angående hennes utslag hon får så sa doktorn att det är något hon inte tåler som hon äter. Nu dom senaste gångerna hon blivit prickit har hon ätit äppel, o i förrgår drack hon äppel mer och åt ett äppel. Så vi får testa o se om hon slipper uttslag om hon inte äter något me äppel i.

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar