fredag 16 april 2010

Underbar morgon!

Ja idag är det verkligen det, allt har gått som smort. Inte så offta d gör det så dom tillfällerna d gör det får man njuta. Tror allt har me mig o göra, idag vaknade Nova kl 05.30. I stället för att somna om efter hon ätit så steg jag upp, Nova somnade igen i babysittern. Jag kikade på tv en stund, kollade fb, satte i gång en maskin tvätt, duschade, plockade i ordning här o så fixade jag frukost så den var klar kl 07.00 när resten av fam skulle upp. Så jag har inte stressat någonting idag o e på gott humör o d gör ju att resten av fam me e d :) Sen e ju pappa Johan ledig i dag me d e ju me ett stort plus♥
Johan o Jack har cyklat till skolan o Johan e o tränar nu efter. Sagisen myser i soffan o Nova sover som vanligt :)

När mannen kommer hem ska vi åka in till staden o klippa oss, d behövs vill jag lova. Jag vill klippa mig lite kortare, ska se om jag vågar det:)
Ska även passa på o kika efter kläder till klassåterträffen som e nästa lördag. Vill hitta nåt som d syns att jag gått ner 15 kg. Hittade super snygga jeans på Mq, dom kostade 1200 kr så d får vänta tills jag gått ner resten av min kg.

STORHANDLA måste vi me göra.. d e mindre kuligt, men ett måste när kylen e tom!
Vantar till Nova ska jag me leta efter, hon fick en supersöt vår jacka i går så ett par vantar måste hon ha till den.

Jack ville ha paj till middag i dag me så d ska jag fixa me sen :) Ska bli gottit, o så e d ju talang i kväll d måste vi se. En lång promenad måste jag me hinna me idag.

ne ta tag i disken efter frukosten o fixa i ordning brudarna här me :)

Ha en skön dag alla!!/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar