onsdag 14 april 2010

Älskar verkligen våren!

Ja kan d bli så mycket mysigare än när d e vår :) I morse när lilla Nova vaknade 05.30 så hörde jag fåglarna vakna till utanför o d började bli ljust.. såå mysigt o nu lyser solen o d e varmt ute. Solen lös även i morse när jag gick o lämnade kidsen i skolan o på kyrkis :)

Jag mår väl inte så bra just nu, har mjölkstockning i ena bröstet o d gör sååå ont.. i går höll jag på o svimma.. allt blev helt svart.. o så e jag mestadels av tiden på dåligt humör.. tråkigt tråkigt.. Jag ska ta att lite lugnare så jag får me ork o då kanske humöret me bli bättre..

Novis har ont i lilla magen, hon har diarre. Så hon gråter o har såå ont, stackars liten. Hon spyr även i massor när hon väl kräks, har inte gjort d innan me nu kommer d massa samtidigt. Så idag ska vi till bvc för o kolla hennes vikt så hon inte går ner, men d e nog ingen risk. Hon e såå go o rund :)

I går var vi i Jacks skola o kollade på deras kroppmusikal dom gjort. Gud vilka duktiga ungar :):) D var Jack som presenterade det o d gjorde han såå bra :) Riktigt stolt blir man som mamma :):) ♥♥

Nej nu ska jag fixa iordning Nova o mig, sen ska vi hämta Saga på kyrkis o sen Jack i skolan. Ska gå o möta Anna först me som ska hänga på :) I kväll blir d gríllning me Anna o Nicklas :)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar