måndag 5 april 2010

Helgen över!

Japp nu e denna helgen över o även detta årets påsk:)
Idag har vi varit på barnkalas hemma hos Rasmus, det var jättekul o träffa alla som var där:) O Rasmus har blivit så stor, han blev jätteglad för sin hot weels lastbil :)

Vi har varit ute o gått en långrunda hela familjen tidigare i kväll. Jack o Saga cyklade, det är verklige nåt som dom tycker är jättekul :) Novis låg så snäll o sov hela rundan.

Var o kollade på ett par jeans till mig innan idag me, på b young. Att jag blev superglad när jag nästan kan ha en mycket mindre strl än vanligt, något kg till sen ska jag inhandla byxorna. Jag SKA lyckas gå ner till min normal vikt, har ca 10-12 kg kvar o d borde jag lyckas me :):)

I morrn börjar mannen min att jobba som vanligt o kidsen ska till skolan, kyrkis.. ska bli spännande o se om vi kommer i väg i tid :)

/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar