fredag 16 april 2010

Kväll igen..

Dagarna går ju alldeles för fort, fast jag e supertrött så d gör inget för om några timmar väntar sängen.
Idag har jag klippt mig, fick ta massa hår. Mitt hår har gått av på massa ställen i håret pg alla hormoner så d var bara o klippa att kort. Jag trivs inte riktigt än men så brukar d vara första dagen. Johan o Saga har me klippt sig, Sagisen fick en jättefin uppklippt frisyr :)
Nu e jag o kidsen hos pappsen, vi har fikat lite o så. Johanna kelar me Nova, så nu får jag lite egen tid. Har gått o satt mig längst in i deras hus vid pappas dator, här hör man knappt dom andra i huset.
Har fått mjölkstockning me, fan fan fan säger jag. Jag vill ju amma, men ska d fortsätta så här ger jag snart upp. Hon tar ju faktiskt ersättningen jättebra o hon har iaf fått i sig bröstmjök i en månad. Men jag ska inte ge upp än....

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar