måndag 12 april 2010

Godkväll!

E tlötter o d e Nova me, ska bli skönt att alldeles strax gå upp o sova.
Idag har kidsen varit o lekt hos Linus o Anton, det tycker dom är himla kul så när jag skulle hämta dom så ville dom såklart inte följa me hem. Men tillslut följde dom me :)

Bakade en äppelkaka innan, d var gottit :) Men fick ut o gå en sväng efter jag glupskat i mig en bit. Jag SKA ju gå ner tio kg till o då måste man röra på sig. Fast vågen har stått likadant i en vecka nu, tråkigt värre.. Kan ju vara för att jag har varit sugen på allt o ätit massa dumt. Igår hittade jag jeans som jag inte haft på många år. Men jag kunde ha alla tre, ett par e till och me alldeles för stora.. I like it :):) 14 kg har gjort sitt kan man säga :) Vatten e ju något som jag dricker i massor me, d gör jag inte i vanliga fall. Blir så törstig när jag ammar.

I morgon ska hela familjen till Jacks skola o se han o hans klass uppträda me en grej dom har övat in ett tag nu. Ett uppträdande om kroppen o så ska vi fika sen efter me :)

Nej nu ska jag ta lilla Novis o gå upp o sova♥

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar