lördag 17 april 2010

BB

Då har vi varit på BB me mina bröst, men dom var så fina så.. o jag har ju massor me mjölk, d ska man vara stolt o glad över. O d var absolut inte mjölkstockning för då ska brösten vara jätteröda,knöliga och så ska jag ha feber. Men varför gör d så förbannat ont då?? O tänk om jag inte vill amma längre, men d fick jag inte nån chans till o säga där inne. För har man så mycket mjölk e d bara o kämpa vidare fastän man e dödens trött o d gör ont :(
Ja d e väl bara o fortsätta o kämpa då... d e ju som sagt bra för Nova om jag kan fortsätta amma henne.

Länge nu har jag varit sugen på Mc Donalds men Johan har inte varit det. Men idag åkte vi iaf dit, o d skulle bli så gott när man inte varit där på jättelänge. Fick in min burgare o började äta. Men när jag kikar på min hamburgare ser jag att den e rå, väldigt rosa o geggig.. D e verkligen d värsta jag vet!!! Där försvann mitt sug efter mc donalds väldigt snabbt. Johan ropade dit en tjej som jobbar där o visade burgare o d hon svarar oss är " vi har haft lite problem me d".. o så tog hon min burgare o jag fick en ny. Den fick jag ta me mig hem för jag var inte alls sugen på mat längre..

Annars e vi trötta allihopa här hemma så nu ska vi ta att lugnt resten av dag kvällen......

/M

2 kommentarer:

  1. tycker inte du ska pina dej med amningen. Dagens ersättning är misnt lika bra som bröstmjölk! Hon har ju fått den första viktiga mjölken. Tycker absolut inte du ska känna dej dålig för de, men ja vet att man tyvärr kan göra de! Hoppas ni mår bra annars! KRAM

    SvaraRadera
  2. Nej jag ska inte det, ska prata me Gunnel på bvc i morrn o se vad hon säger. Blev så irriterad på bb när dom är så positiva när jag är så neg.. d gick verkligen inte att få henne att fatta att jag inte ville el orkar amma mer när d krånglar. hoppas allt e bra me er :) kram

    SvaraRadera