onsdag 21 april 2010

storhandlat..

D e vad Novis o jag har gjort nu på morgonen.. skönt att kunna ta d lugnt, Nova sov hela tiden.

I går kväll snöade d här, uff o fy... tur d hade försvunnit tills idag :)

Ska snart hämta Saga på kyrkis o sen Jack i skolan o efter d ska vi till bvc med Nova. Hon fortsätter o kräks kaskader o har diarre.. grönt snor har hon me i näsan o slem i halsen. Så idag ska doktorn kolla på henne, väga henne ska vi me passa på o göra.

Jag tycker d kan bli fredag för då ska Johan, Saga, Nova o jag på utflykt.. till Kalmar o skogen. Vi ska till modehuset o hitta några kläder till mig behöver ha nåt nytt till klassträffen på lördag. En sväng till Johans mormor me o hämta kortet som var i tidningen där uppe på barnen. Nova blev ju veckans guld klimp :)
Tillsist jag ska vi långt ut i småländska skogarna o hälsa på Micke o co.
´

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar