tisdag 6 april 2010

Underbar!

Jag har en man som är underbar, när han kom hem från jobbet idag så tog han alla tre barnen o gick ut i d fina vädret. Så att jag skulle kunna vila, vaknade för en stund sen o har sovit så gott. Det är första gången jag vilar på dagen sen Nova föddes, har tänkt göra d många ggr men d har aldrig blivit av. Det var iaf jätteskönt, förhoppningsvis är jag piggare nu till kvällen. Lilla Nova lägger ju sig ganska sent, jag är ju van vid o gå o sova vid 22.

Middagen står på spisen nu, ska snart gå o ropa in resten av familjen. Älsklingen har somnat i solstolen ser jag o Nova ligger me o sover fast i vagnen. Jack o Saga hoppar på studsmattan. Såå skönt när solen skiner o alla e ute, ska me bege mig ut sen efter maten.

Efter maten ska Johan o Jack till skatehallen :)

/M

1 kommentar:

  1. du har tur som har en sån uuuunderbar man du;) Ja har me en:)

    SvaraRadera