fredag 26 mars 2010

TRÖTT!!

Jag är trött, ja d e jag!! tröttheten kommer liksom krypandes, o försöker bryta ner mig. Har gått på någon reserv energi sen Nova föddes, men den kanske snart e slut?
På nätterna får vi ju sova o d e ju iaf skönt, men jag e helt slut i kroppen. Det gör ont i mina sår o dom ända värktabletterna jag tar är panodil. Det är för att jag ska kunna fortsätta amma Nova. I natt ammade jag Novis o det gjorde såå ont så att Johan fick ta över o ge henne ersättning. Tur att det oxå duger till min lilla tös.
Bvc var här idag o gjorde hembesök, lilla Nova vägde 3585 gram. Jag ska börja på en föräldrar grupp den 7 april, i samma grupp som Maria o Lilly. Det tycker jag är himla kul:)

Vilket härligt väder d har varit idag me, vår termometer visade som mest 17.8 idag. Det är helt otroligt hur det kan gå från massssa snö o minusgrader till så varmt. Kändes ju som sommaren hade kommit. Vi fikade på altanen me Johans goda bullar o smörgåsar. Nova sov så gott i sin vagn o barnen lekte på stutsmattan.

Ha en bra fredagskväll! /M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar