måndag 1 mars 2010

barnmorskan..

Så då var man hemma igen, sicket skitväder vi har ute då.. Vart tog våren vägen?
Jag har varit o inhandlat d sista till Jack som han ska ha me sig till ett projekt i skolan.. O så har darling o jag ätit lite lunch.. Tillsist var jag hos Bm.. Mitt blodvärde låg på 104, skit me.. Måste få i mig blutsaften. Hade även lite äggvita i urinen, så d ska skickas i väg på odling.. Men d e nog ingen fara. Mitt symfus mått var 34, o d e som d ska vara. Enligt symfus måttet har jag ingen jättebebis där inne, d e ju bra :) Vi skrev även i hop ett slut brevs grejs till förlossningen, det kändes ju lite underligt att vi redan e där :) Bebisen var även nästan helt fixerad :)

Hämtade min lilla tös på hemvägen, som denna lilla unge pratar då :) Heeela tiden, hon e så underbart go min lilla dotter♥ Jack är och leker med Linus, så dom busar nog o har kul :) Jag längtar tills Jack kommer hem för jag har en överraskning till honom, hittade ett snyggt klädersplagg innan till honom som jag inte kunde låta bli o köpa :)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar