måndag 8 mars 2010

Kväll igen..

Dagarna går så fort , man hinner ju inte med. Fast d e ganska skönt, då går ju tiden fortare.
I förrmiddags ringde Jacks fröken, han hade ont i magen i skolan o ville hem. Så jag åkte o hämtade min lille pöjk. Min första tanke var, bara det inte blir någon kräksjuka. Har ingen lust till det just nu, vara höggravid o få det känns inge vidare. Men Jack var redan bättre i eftermiddags, vi gick ut o gick en sväng för att få i gång magen om d var d som spökade. Vi fastnade hemma hos Anna o Nicklas där vi åt glass. O Saga o Jack var ute o lekte i trädgården en bra stund, så jag tror inte d e någon fara me honom. I morgon blir d skolan igen, om inget annat händer i natt såklart.

Nu i kväll har vi kikat på familjen annorlunda som vanligt, Mannen min är i Bromölla på årsmöte me trolleri ja nånting. Jag vill gå o lägga mig, har inte kunnat sova i dag alls. Har inte haft någon ro till det, fastän jag har varit supertrött. Lilla bebis i magen busar i massor i kväll, härligt då vet man att d e bra me henne :)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar