tisdag 2 mars 2010

sovit..

Idag har jag sovit till kl 14.00.. gud såå skönt.. fast bilen väckte mig en gång.. larmet tjöt så jag flög upp o fick springa ner o trycka av att..

Var ju på äventyr i natt me Maria o Lilly.. en liten bebis som inte vill sova, men i bilen gick d bra :) Ska bli spännande o se hur vår bebis blir? Har haft himla tur me Jack o Saga men man vet ju aldrig hur tredje barnet blir..

Innan idag när solen sken så gick jag o Johan o hämtade barnen hos dagmamman o på fritids.. D blev en långpromenad.. var jättehärligt förrutom att d trycker på så neråt.. fast jag hade mitt band runt magen som häll upp magen lite iaf.. så nu har jag ont i varenda del i kroppen.. o så mår jag super illa.. Vi hann precis ner till apoteket o hämta ut mina lergigan comp. Utan dom så mår jag skitilla.. :/

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar