måndag 22 mars 2010

Nu ska gallan bort!!!

I morrn ska jag in till akuten o få min galla o stenarna bortoperade.. Har haft en stor gallstensatack igår som inte ville gå över me mina smärtstillande. Så svärmor o ajg fick åka till akuten.. Där fick jag ännu mer medicin och så ville dom akut operera mig, men d fanns ingen plats för mig o Nova. I morse ringde dom o sa att jag ska åka in till akuten i morrn o få bli opererad. Jag känner mig supernervös men samtidigt vill jag verkligen få det här överstökat. Kommer bara vara så jobbigt att sövas o veta att lilla Nova egentligen behöver sin mamma. Amningen har ju kommit i gång så bra men i morrn ska hon få ersättning ist. Ja ja.. hoppas vi snart kan njuta av att vara nyblivna föräldar..

ÄLSKAR MINA SMÅ BARN ♥♥
/M

1 kommentar:

  1. Lycka till!! Kommer bli så skönt för dig att äntligen få detta gjort. :) Kram kram /Maria Sj.

    SvaraRadera