söndag 7 mars 2010

Fam Heideman

Japp idag har jag o kidsen varit i Lyckeby o hälsat på Fam heideman :) Vi har ätit god mat, varit ute i lekparken o sen fikat.. Alltid lika mysigt o trevligt att umgås me dom :) Tänk att vi snart e två barn till i vår lilla barnaskara :):) Längtar till sommaren då vi kan umgås desto mer, då blir d massa bad o bus.

Mannen min är i Kalmar på trolleriträff, hoppas han har d kul :) Jag ska sätta i gång me lite käk här o sen försöka plocka undan efter helgen.. Mina händer har helt plötsligt svullnad upp en massa, ser ut som riktigt tjocka korvfingrar.. o så har jag ju sammandragningar fortf.. trevligt trevligt... ringde förlossningen ang händerna o dom sa att d e nog ingen fara. Jag har ju så långt blodtryck o så..


I morrn e d en ny vecka, o d gillar vi ☺

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar