torsdag 11 mars 2010

Ingen rolig natt!!

Gick o la mig strax efter tio då vi kollat klart på fuskbyggarna, var verkligen dödstrött..
MEN.. Jag hade sådana sammandragningar som blixtrade och kändes hel knas så d gick inte o sova, d gick ju inte ligga på nåt sätt. Senast jag kollade på kl i natt var väl vid 3-tiden, då jag hade varit o kissat igen. Kändes som om jag behövde kissa hela tiden.
Så när jag lämnat kidsen ska jag bums hem o slänga mig i sängen i försöka sova. Magen e fortf stenhård av sammandragningar. Bebis får gärna komma bara jag inte missar melodifestivalen på lördag, jag ska ju göra Oxrullader o ha gäster då ;)

/M

2 kommentarer:

  1. Ja det är inget kul att ha dessa kramperna av varken njursten/grus eller gallsten. Fy fasiken, det kändes att man levde verkligen.. Det kanske börjar bli dags för bebis snart om du har sammandragningar. 31 hade du igångsättning va? Ska hålla på webbisar :) Hoppas allt går bra, tänker på dej! Kram

    SvaraRadera
  2. det är värre än o föda barn tycker jag, hoppas verkligen du slipper ha mera sånt. Vi ska in den 17 på ev igångsättning så här e nerverna på spänn. Hade varit skönt om hon ville komma ut av sig sj innan dess iofs :) Snart har du me din lilla bebis här, tiden går såå fort. Men d e skönt det :) Hoppas allt gå bra me dig me! kram kram

    SvaraRadera