tisdag 9 mars 2010

Godmorgon gott folk!!

Snacka om att man kan drömma konstiga mardrömmar natt efter natt. I natt drömde jag åter igen om min kära kusin Veronika o våra konstiga äventyr på Jämjö. Vaknade o trodde d var verklighet när folk bara ramlade i hop o dog helt plötsligt. Kropparna hade delats precis under bröstet o Veronika o jag sprang för att överleva.. Ja jag e allt lite knäpp me mina drömmar ;)

Tänkte att Jack skulle gått i skolan idag me tanke på hur pigg han var i går kväll, men han har fortf ont i magen o i benen.. hrm.. O så kommer jag ner o ska fixa iordning Sagis till kyrkis, då har hon ont i huvudet, magen o benen. Så d e väl lika bra att ha dom hemma idag då.

Jag tänker gå upp o bädda ner mig i sängen nu när jag utfodrat mina barn, har inte sovit såå gott i natt.

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar