torsdag 4 mars 2010

i morrn...

Japp i morgon tänkte jag sätta mig ner o göra en skiss på ett schema till vår familj. Snart är vi 5 st, varav 3 små barn och alla har olika aktiviter och annat i skolan o så.. Då tänkte jag göra upp ett schema som vi ska följa, och en matlista me som passar i hop me dagarna. För som det är just nu blir det väldigt stressigt me mat o aktiviter, läxor osv. För just nu hänger allt på mig, har alla grejor som ska göras i skolan, hemma osv i mob på påminnelse.. vill att alla ska vara delaktiga om vad som sker. Hoppas d kommer att funka :)
Alla i vår familj håller på med något.. Pappa Johan styrketränar o trollar, Jack simskola, skating, kompisgrupp och Sagisen simskolan o aerobics. Men jag då?? Jag måste me komma på nåt som jag vill göra.. så jag får komma hemifrån sj nån gång.

O i morrn e d storhandling som alltid om fredagarna.. tråkigt men ett måste.. o så ska här fixas fredagsmys.. Sagisen har bestämt Tacos.. Jag har förresten bytt ut köttfärsen mot kyckling grillad i ugnen till mig själv.. Himla gott faktiskt :)
Jack ska på disco me Tindra, han har bjudit me henne. Då blir alla gamla klasskompisar till Tindra säkert jätteglada när dom får träffa henne :) O Jack blir så klart superglad över att få ha me henne på discot :)

Fattar inte varför jag må grymt illa hela tiden, i kväll har d varit hemskt.. O ändå har jag tagit min lergigan comp. Fick iaf i mig en smörgås nu så d känns ju bra för stunden iaf..

Nu blir d nog sängen för min del.. Ännu än vecka som sprungit i väg.. i like it :D

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar