måndag 1 mars 2010

outsiders..

Har precis kollar på Outsiders, kikade ju på familjen annorlunda innan så jag kollade på kanal 5 play.. Idag handlade det om unga mammor.. Jag var ju själv en ung mamma när Jack föddes, men den här gången e jag i medelåldern ;)
När jag såg den ena mamman på förlossningen så slog det mig att det är inte länge kvar tills jag ligger där o få uppleva det underbara med att sätta ett litet barn till världen.
Vi har kämpat i ca 3 år för att få det här lilla barnet som ligger i min mage, o den dag då bebisen ligger på min mage o skriker kommer vi vara så lyckliga. Trodde aldrig vi skulle få uppleva det mer, me tanke på dom missfallen vi har haft. Det ska bli så härligt att se Jack o Saga när dom kommer in till BB sen o hälsar på. När dom för första gången få se det lilla knytet som är deras lillasyster eller lillebror:)

♥♥♥Jag älskar mina små barn o min älskade man ♥♥♥

Godnatt gott folk! /M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar