onsdag 31 mars 2010

14 dagar i morrn..

I morgon är det 14 dagar sen vår lilla Nova föddes:) Tiden går jättefort ju, o nu har hon börjat få tjocka kinder:)
Vi var me i tidningen idag me, bilden blev så där ;) Sagisen tjurade ju ihop totalt när fotografen tyckte hon skulle böja lite på benen... hon var för blyg för det.. o tillslut fick han ta kort iaf för Novisen blev arg.. Så Nova e inte nöjd på kortet ;) Ja ja dom e ju världens sötaste ändå:):)

Var o kollade mitt hb idag, det hade gått upp till 120 :) Det tycker jag är super så nu ska jag bara vänta på att förkylningen ska försvinna så kanske jag blir lite piggare.

I morrn ska mannen min o jobba, vilket innebär att han stiger upp 04.00 i natt o jag ska vara sj. Han har ju hjälpt mig om kvällarna o tagit Nova så jag får gå upp o sova innan dom.. det har varit jätteskönt. Men Nova e ju oftast snäll om nätterna så d ska nog gå bra :) Johan e ju ledig sen tills på tisdag så d blir nog fler filmkvällar för Novis o han :)

Är just nu hos Anna o Niklas, vi väntar på att Ida, Erland o svärmor ska komma hit. Det ska bli kul o träffa Ida, det var ju sist på vårt bröllop som vi träffades o det är ju ett år sen nu den 4e april. Kul att dom ska få träffa vår lilla Nova me :)

Härligt att kidsen har påsklov me :) Så dom kan vara uppe lite senare om kvällen o mysa me sin mamma ♥ Har varit o köpt påskägg till dom små liven idag me, ska gömma dom i trädgården på påskafton..det är ju våra lilla tradition :)

Ne dags o vara lite social :)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar