tisdag 31 augusti 2010

Godmorgon!

I morse vaknade jag vid 4 tiden, av att min kära mans mob alarmade... o han snoozade... o snooozade... o snooooozade... tillsist vaknade Novis.. kan förstå henne, hade jag me gjort om jag var henne.. Så hon låg vaken till och från tills jag fick ge mig o stiga upp halv 7.. Tack för det Johan.. hon som aldrig vaknar annars om nätterna!

Har varit o gått kråkerumsrundan idag me.. me grannen Malin.. skönt när man har sällskap för då går man o pratar o glömmer bort att man går.. Så nu har jag ätit min gröt, ägg o crisp.. o så kollar jag på Jims värld.. Samma visa varje morgon:) Novis sover fortf i vagnen, idag vaknade hon inte när jag öppnade ytterdörren.

Jag behöver åka till Lyckeby o inhandla kort till Sagas barnkalas.. Vi skulle ha d i helgen men vet inte om d är försent att dela ut inbjudningarna i morrn.. annars får d vänta till den 18/19 september. Våra helger e fulla fram tills dess..

Förresten snacka om att jag har träningsverk.. d gör ont när jag hostar.. går i trappan.. Undra om jag ska ta o springa ikväll? Eller är d för tätt.. måste ju ta d lite lugnt nu i början. Annars får d bli en sväng me cykeln ist:)

ha en bra dag i d fina vädret!
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar