måndag 9 augusti 2010

Godmorgon!

Den här bilden har vi skickat till pappsen nu på morgonen:) En glad liten Nova som sitter i sängen o busar me mig:)
Idag ska jag skicka in papprerna om ansökan till Novas dagis.. D känns lite knas att redan göra det. Hon är ju så liten, men om jag ska börja jobba halvtid i april så måste ju lillfisen ställas på kö:)
Idag är det förövrigt bara en vecka kvar tills mannen min kommer hem, d känns bra. Nu kommer d nog gå fortf tills dess♥
I går var en riktig skitdag så d hoppas jag att denna dag inte blir... fast min mob o hemtele ringer redan för fullt..... att denna människa bara orkar?? Jag hade gett upp om ingen svarat!
Mezzade o pratade me min älskling hela kvällen i går, d var så tomt att gå o sova när man helst hade velat ligga o hålla om honom. Men där låg vi på varsit ställe, 130 mil i från varandra.

Nu e d dags för lite frukost o så ska jag gå o byta på Novis, för hon har gjort sina behov när hon kört i gåstolen:))

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar