måndag 2 augusti 2010

God kväll!!

En riktigt fin varm kväll har vi:) HÄRLIGT!
Igår kom min älskade man hem från Västervik, var så mysigt o gå o lägga sig tillsammans me han i går kväll o likadant vakna i morse♥
Fia o hennes tvillingar var här i går kväll me, vi åt kladdkaka o hade d trevligt:)

I morse följde Jack me pappa Johan i lastbilen upp till Malmköping så dom e på väg hem nu. Jag o tjejjerna åkte ut till brunnsfästet eller vad d nu heter.. iaf där ute vid senoren/möcklöbron. Där åt vi goda kroppkakor o glass:)

Nu i eftermiddag har vi varit hos Anna, Niklas o Theo:) Jag o Saga fick kela me lillplutten, jösses vad stor lilla Novis blev helt plötsligt:))

Nova ligger nu o sover o Saga ska spela tv-spel o jag ska ta mig en cider, en starkcider:)) MUMS! D var längesen! Pratade me bvc om d går bra att man tar nån cider när Nova somnat, för hon äter ju inte på 12-13 timmar efter hon lagt sig. Det var ingen fara då har alkoholen försvunnit ur kroppen o tuttsen:)

ha en trevlig afton!

/M

2 kommentarer:

  1. Åh ja det är så underbart när de kommer hem igen - våra älsklingar - efter de har varit iväg!! Inte för att man vill att de ska vara iväg, men det är ju faktiskt nästa extra mysigt att ha de nära när man har saknat dem såååå :)
    Hihi ja det är ett tag sen man tog sig varken cider, öl eller vin eller ngt sånt...inte för att jag saknar det, men nu när man suttit på uteserveringar och så i solen så luktar en öl rätt gott... :-P
    Ja, brofästet heter det nog va? Dit kanske man skulle ta sig ngn dag denna v innan maken börjar jobba igen :-(
    Ha det bäst min vän!!
    KRAMIS

    SvaraRadera
  2. Ja d e jättemysigt när dom väl kommer hem:) I natt åker min man i väg igen o jobbar. Denna gång blir d 130 mil i från oss och i väg ca 11 dagar.. men vi ska väl överleva detta me:)
    D var riktigt gott me en cider, ja d e nu på sommaren d är mysigt att ta en cider när man e på en uteservering eller när man grillar:)
    Kram kram

    SvaraRadera