måndag 30 augusti 2010

MÅNDAG!

Idag är det måndag,en härlig sådan! I går kväll efter vi haft kalas o jag ätit massa goda kakor så fick jag mezz av min bror Eas. Han tyckte jag skulle följa me och springa upp till pappa. Jag förklarade att d kan jag inte, har inte sprungit sen i 9an o då fuskade jag alltid på gympan. Men han o Ida fick me mig iaf, första biten trodde jag att jag skulle DÖ.. Kunde ju inte andas o fick blodsmak i munnen. Men jag lyckades springa upp till pappa( ca 2 km) med korta pauser då vi gick. ner gick lättare sen, jag kände mig så stark o glad:)) Så när jag skulle sova sen var jag så stolt över mig själv, jag sprang för första gången på riktigt:))

Idag startade jag min dag me en kopp svart kaffe, jag som inte ens tycker om det. Gick o lämnade kidsen i skolan o sen gick jag o grannen Malin kråkerumsrundan i rask takt. Jag har ont i varenda del i kroppen men d känns så skönt. Nu har jag ätit havregrynsgröt utan socker till.. o ett kokt ägg, o två crisp.

Ha en härlig måndag:) D ska jag ha, i eftermiddag ska jag o kidsen träffa min farmor på fiket. Saga ska få present o fika:))

/M

1 kommentar:

  1. Bra där vännen!!!! DU är duktig och du klara detta det vet jag! Kramiz din vän <3

    SvaraRadera