måndag 16 augusti 2010

halllå där ute:)

Ja här sitter jag o e proppmätt:P Har varit hos Anna o Niklas, vi har firat svärmor som fyller år idag:) Det blev lite grillat, tårta o så himla dyrt godis, kakor i från sailet.. italiensk o vad d nu mer kom i från:P Men d var himla gottit o maffit.

Innan idag har kidsen o jag varit i väg o visat upp vagnen, o d verkar som att tjejjen ska köpa den. Efter det var vi ju tvungna att åka o provaköra o låta Nova provsitta den andra vagnen vi ska köpa om vagnen blir såld. Så nu har jag bestämt mig, det blir en Uj Swift, en svart o röd. Dom hade inte den gråa hemma o d skulle minst ta en vecka att få hem den. Himla liten o smidig vagn, Novis satt som en prinsessa i den:))

Om en timme eller så ska jag köra ner till Landskrona o hämta hem mannen min, han har kört lastbil sen kl 22 i går kväll. Att han orkar, jag tycker inte ens om köra bil i tre timmar.. D e tur han har stannat o vilat me emellanåt o att han fick sällskap av en tjej som han jobbat me. Gillar inte att köra i mörker, men d får väl la gå... har köpt me mig lite saker som jag kan äta på:)

/M

1 kommentar:

  1. Ja du måste köra försiktigt nu!
    Ha det så bra och krama ditt hjärta MYCKET när ni träffas :-D
    Kramis

    SvaraRadera