lördag 14 augusti 2010

Hej hopp i dimman!

Har inte hinnit skriva här på nån dag nu, har haft fullt upp kan man säga.



Vi får väl börja i torsdags då jag, Carro o alla kidsen var på sailet:) Vi hade himla trevligt o allra roligast kidsen var på stumholmen där det var barnaktiviter. Annars var d verkligen super super varmt. Efter vi varit på sailet åkte vi till wömöparken i hopp om att där var lite skugga o kidsen kunde leka av sig. O d var skugga o kidsen sprang runt o lekte:) Denna dag avslutade vi me pizza hemma hos carro:)

I går började vi vår dag me att åka till bryggaberget med Fia, Stefan, Sara, Krister, Stefans bror o alla 9 barnen. Där kikade på flyguppvisningen o d var tur att jag hade me mig hörselskydd till alla tre kidsen. Det var himla spännande tyckte vi allihopa att stå där o kika på flygplanet:)
När uppvisningen var över så tog jag o kidsen lunch på Cafe utkiken, vi åt god svensk buffe:)

På kvällen sen var d dags att lämna kidsen hos pappa o Johanna. Jag åkte in till stan me Fia, Sara, Maria o Phoebe till Hanna:) Där satt vi o förfestade o sen gick vi ut på sailet. Det var massor av folk, men tyvärr inte så mycket känningar. Träffade iaf Emmy o Henrik o d var trevligt:) Tråkigt nog kom vi andra i från oss, så vi blev uppdelade. Det var inte vad vi hade tänkt, men det är inte lätt att hålla i hop när man är ute så. Tack iaf alla som var me:))

I morse vaknade jag kl 9 o saknade mina små älsklingar, så jag gick upp o gjorde mig i ordning. Tog min lillasyrras cykel o cyklade upp till pappa. Så där har vi varit idag:) Nu e jag supertrött, o vill bara gå o sova.. men d vill inte mina stora kids.

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar