fredag 6 augusti 2010

Halllllå!

Då sitter man här en fredagskväll o kikar runt lite på nätet. Blir tokig på alla äckliga flugor, e ju hur många som helst:/
Darling ringde precis från Piteå, dom hade äntligen kommit fram. Han åkte i går kväll lite innan tolv på natten. Så nu kan jag börja räkna ner dagarna tills han kommer hem, troligtvis måndagen den 16 aug. Funderar på om jag o kidsen kunde gjort nåt kuligt äventyr, men vet inte riktigt vad än. Vet en sak som iaf o d e att jag ska ut på sailet själv nån kväll:) D ska bli riktigt kul, kidsen ska sova hos morfar o Johanna då. Även jag ska göra det så att Nova kan få mat av mig när hon vaknar på morgonen. Vi ska även försöka hinna me o åka till Barnens gård o så vill jag åka till kalmar slott:)

Idag har jag o kidsen varit o klippt oss, så nu har jag kort hår.... har inte riktigt vant mig. Jag fick klippa av mig d mesta pga jag tappar så mycket hår nu när jag ammar.. Jag är riktigt tunnhårig.. inte kul alls.. men jag ska nog vänja mig vid mitt nya hår, kändes mycket bättre när jag duschat o fixat håret sj. För när hon kvinnan hade fönat o tryckt i både d ena o andra såg d inget kul ut alls.. Fick försöka trycka ner håret när vi skulle åka o handla efterråt:P

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar