onsdag 11 augusti 2010

Hej hopp!!

Sitter här vid bordet me mina stora barn, dom ska äta en smörgås o sen hoppas i säng.
Denna dagen har me gått av farten, vi började vår dag me att barnen var hos Anna o Niklas som var så snäll o passade barnen menads jag uträttade ett ärende. Sen gick vi hem o jag slängde i hop några kakor tills som vi sen fikade på när Maria o Lilly var här:) Jättetrevligt att få besök av er:) O lilla Lilly vad såå söt när hon provade Novas gåstol... Hon sprang omkring o studsade o var superglad:) Vår gåstol är lite lägre än vad deras är så hon nådde ner perfekt.

Senare på eftermiddagen så kom pappa o Johanna me kidsen på besök en runda o även min lillebror Alle:)

När Alle spelade tv-spel o Nova hade somnat så passade jag på att smita över till grannen o där träffade jag Fia som sen följde me mig över till oss:)

Så den här dagen har varit väldans trevligt, kul att träffa alla:)

Novis har krånglat lite me maten idag me, hon har inte riktigt velat äta på mina bröst. Så hon klarade typ hela dagen me bara annan mat o så, sen fick jag i henne ersättning idag me. D tycker jag e himla bra o nu i kväll tog hon bröstet innan hon gick o la sig. Så vi får se hur d blir, jag känner sj att jag snart vill sluta amma. Iaf när hon är 6 månader.

/M

1 kommentar:

  1. Jösses vad du hinner med mycket på EN dag :-D hihi
    Ha det så bra och sköt om Dig!
    KRAMIS

    SvaraRadera