torsdag 5 augusti 2010

Hej o hå!

Jag har haft två underbara dagar me min älskade familj:) I förrgår begav vi oss upp till Borås där vi var på deras djurpark. Det var himla fint o vi hade tur me vädret, o alla djur hade fått bebisar nu i våras:) Barnen tyckte det var mycket spännande att se alla djuren:)
När vi sedan checkat in på vårat hotellrum så gick vi ut på staden och letade upp en restaurang. Vi hittade en kanonbra där det vad supergod mat. Jag o Johan åt stort grillspett me massa kött, kyckling, korv o grönsaker på och kidsen fick oxfile, gräddsås me pasta:))
Dagen efter så var d dags för shopping på knalleland:)))) Något som vi vuxna sett väldigt mycket framemot.. hehe.. Men vad man bli trött av att gå i affärer då, efter några timmar var jag helt slut. Jag köpte mig ett par solglasögon, ÄNTLIGEN hittade jag några som jag var nöjd me. Det blev ett par svarta, metall Lacoste glasögon:) Sen köpte vi leksaker till kidsen, en Jacka till Jack o d viktigaste var att kidsen ville ha varsin kikare:) Så d fick dom oxå:)
På hemvägen sen körde vi förbi Johans syster Ida o hennes karl Erland, vi blev bjudna på glass. Mycket trevligt att träffa er:)

Bilder kommer senare när jag har tid.. /M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar