söndag 15 augusti 2010

Goddagen!

Då har vi ätit lita middag, idag fick d bli makarotti.. D var gottit! Novis ligger o sover o Jack o Saga är ute igen o leker. Själv sitter man här o drygar, uff da... Jag väntar på att en tjej ska höra av sig om vagnen. Hon skulle komma o titta på den idag, så vi får se hur d blir. Hade egentligen inte tänkt sälja vagnen men nu e kan d nog bli så iaf. Så e d när man är rastlös:)
Har två vagnar som alternativ om jag får vagnen såld. Den ena är en Urban Jungle Swift, en trehjuling som är jättesmidig o liten. Nackdelarna är att Nova redan får sitta framåt.. Sen har vi Emmaljunga city cross i färgen croc vit, alltså vitt skinn. Det är en bra vagn men inte så smidig att slänga in o ut i bilen och inte alls så smidig o köra heller för den delen. Jag kommer troligvis tröttna på den när Nova blir lite större o kan ha sulky, swiften är ju som en sulky fast bättre... Så vi får helt enkelt se vad d blir:))

På tisdag morgon ska vi hämta Johan, oh vad vi läntar allihopa:))♥ Det har varit super jobbigt att vara utan dig denna gången, o så här länge. Känns som en envighetsen vi träffades:( Det tråkiga e att han åker igen på tors/fre till Malmö o är där tills fre/lörd nästa helg.. Sen är sommaren över o jag får ha min man hemma tills nästa sommar:P

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar