onsdag 1 september 2010

Ett må


Hej o hå! Jag har ett mål, jag ska gå ner 3 kg för att nå mitt första mål:) Jag har funderat nu i några dagar på vad jag kan belöna mig me när jag klarat detta. Tänkte mig typ en rosa adidas tröja.. men sen ändrade jag mig, ingen mening o köpa en sån sak när jag ska gå ner i vikt. Så i går kom jag på att. Jag ska köpa mig ett par Reebok easytone:) Såna skor dom visar på reklamen som ska träna lår o rumpa när man går:)
Jag har gått kråkerumsrundan idag me o nu sitter jag o myser me en gnällig Nova. Hon har blivit förkyld o allmänt gnällig. I natt var ingen höjdare, hon var ledsen till och från. Hon har inte varit vaken på natten sen hon var pytteliten. Så idag e vi trötta, hoppas d blir som vanligt i natt igen:)
/M

1 kommentar:

  1. Ja det är nog så man ska göra - bestämma en belöning som man ska få när man når ett visst mål, du blir det kanske lättare :)
    Kramis och hoppas att det går bra

    SvaraRadera