torsdag 2 september 2010

Hej på er!

Godkväll!
Precis hemkommer från en kvälls power walk.. D var kallt ute, ca 9 grader. Hösten e här o d gillar jag:) Jag stannade till o sa hej till Emelie me på hemvägen, var väldigt längesen jag var hos dom. Trevligt att få prata lite en stund:)
Idag har jag tagit det ganska lugnt, var o gick kråkerumsrundan i morse me Emmy. Annars har jag inte varit ute o gått förräns nu i kväll. Har ont i mitt ena knä, så jag måste ta d lugnt. Kände mig inte alls piggelin innan idag. Var så skönt när Johan kom hem tidigt, jag gick o la mig en stund o vilade menads han tog me sig Nova o hämtade Jack och Saga. Jag sov nog i 2, 5 timme, helt underbart. Men när jag sen vaknade var jag ju helt väck, tog några timmar innan jag var ok igen. Förresten jag tappar mina träningsbyxor, köpte dom när jag vägde några kg mer än nu.. d e en unerbar känsla :P
Innan idag bakade jag en björnbärspaj, älskar ju att bjuda på fika. Jag tog hälften så lite socker i smuldegen och inget socker på björnbären. När vi sen skulle fika me Anna, Niklas o min pappa så tog jag en liten bit o pyttelite vaniljsås. Jag måste få unna mig något gott i bland, men inte i den mängden som jag gjorde innan.

Vet ni vart jag ska göra nu i septemeber?? Jag ska på en heldagspa me min kusin Veronika:)) tror ni jag längtar eller?? JA i MASSOR! Ska få 50 minuters helkroppsmassage, helt underbart.
I oktober sen ska vi boka hotelrum på statt.. äta tvårättersmiddag.. utgång:)) Det kommer me blir superkul o så ska jag på tjejkväll till Malin H i Oktober:) massa kul som väntar!

Ne dags att gå o lägga sig så man orkar upp i morrn!

Sov sött dröm sött!

/;M

1 kommentar:

  1. ÅH JA!!! underbar känsla när man tappar byxor ;-P hehe!! KUL :)
    Kul att du har en massa roligt att se fram emot oxå :) Man skulle ha det jämt, små saker men guldglimtar lixom!
    Hoppas att du/ni får en underbar helg
    KRAMIS

    SvaraRadera