måndag 6 september 2010

Denna dag me slut...

O jag e me slut, ska strax gå o sova. Har precis hängt upp den sista tvätten så nu väntar sängen. Kollade på Biggest loser Sverige innan, jösse vad dom kämpade. Jag blev såå taggad, d e bara o köra på.. D stod ännu mindre på vågen i morse, i like it:)
Om jag bara kunde göra min kost bättre, o låta bli allt gott... blir tokig på mig själv. Jag gjorde en äppelpaj innan idag. Med liiite socker i o den blev himla god, men den där vaniljsåsen var ju inte nyttig för fem öre.. Skit me!! I morrn är det en ny dag me nya tag:)

Sov sött dröm sött!

/M

2 kommentarer:

  1. man måste få unna sej lite gott me, annars blir livet tråkigt;)

    SvaraRadera
  2. Ja d e sant,men först måste jag lära mig o stå emot o inte äta MASSA när jag väl äter nåt onyttigt o gottit:P

    SvaraRadera