torsdag 30 september 2010

Goddag!

sitter o kollar på Biggets looser, jisses vad deltagarna har gått ner i vikt. Starkt jobbat tycker jag!

Häromdagen fick jag reda på en sak som gör mig väldigt glad:) Något som många har sagt till mig att det kämmer säkert bli så ,men jag har tvekat o tänkt ne.. Men nu blev det så♥ Ni kommer få veta lite längre fram:) Jag är inte gravid eller nåt sånt;)

Natten till idag mådde jag inte bra, frös, svettades o yrade till och från. Johan försökte värma mig men d hjälpte inte heller. Hoppas denna natt blir bättre!

Idag har jag o Anna varit inne i staden me Nova o Theo, vi gick runt o strosade och Anna uträttade ett ärende. I eftermiddag har vi gjort grönsakssoppa och rensat legot som kidsen fick hem i från farfar häromdan. Kul att Johans gamla lego finns kvar och att vi har här hemma, så nu har Jack ca 100 olika ritningar både sina och pappas.. Anna o jag började rensa olika delarna för att det ska bli lättare och bygga i hop allt. Men sicken tid d har, men vi har kommit en bit på vägen iaf :P

I morrn blir d öppet hus i karlskrona fängelset, ska bli spännande o se hur det ser ut! Strax ska jag o älsklingen se en dokumentär om fängelset me.

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar