söndag 5 september 2010

Trött o har ont!

Har så förbannat ont i mitt knä... grr.. har inte riktigt tid att ha ont där nu.. hoppas hoppas d går över snart.

Idag har vi varit på en liten road trip, vi har varit i Påskalavik där vi köpte oss en vagn. En billig sådan, o vi fick åkpåse, skötväska, vindskydd o en fin vagn för en liten peng:) Det blev en Emmaljunga city cerox 360 och än så länge är vi supernöjda. Det är svängbara hjul framtil, vändbart handtag m.m. Nova älskade att sitta i den o kika på oss igen:)
Efter det så åkte vi till Mönsterås där vi träffade Johans kompis Robban, han fick sina jultidningar i från förra året. Bättre sent än aldrig ;)
Tillist for vi till Kalmar och gick en sväng på Ikea, handlade typ ingenting men vi åt god mat. Innan vi for hem åkte vi till Johans morfar på lite fika, där var även Anna, Niklas o Theo:)
Så vi har har haft en trevlig dag!

I morgon ska Anna, Jag o småttingarna på babyrytmik, får se hur d går me mina knä :/ men d ska iaf bli härligt o kul att se Nova när vi sjunger o busar:)

Saga ska på sina första fotbollsträning me i morrn, ska bli kul o se henne spela:) jag ska förhoppningsvis skriva in mig på gymmet me i morrn om jag hinner, annars får d bli på tisdag.

Sova nu kanske?? M d ska bli skönt!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar