lördag 4 september 2010

Godvällens!

Här sitter jag vid datorn o kikar på barnvagnar på blocket och sen kollar jag runt lite på andras bloggar som handlar om deras viktblogg:) Jag letar efter en superbillig slit o släng vagn.. men jag e nog lite kräsen.. vill ha en superbillig men inte så gammal..
Idag har vi varit på Jacks fotbollsmatch på Sturkö, mycket trevligt. Vi skulle vara där ute kl 9 så vi var i väg tidigt idag. Det var kanonvväder o Jack var duktig. Sagis ska me börja spela fotboll, hon börjar träna på torsdag:) Kul att båda två vill hålla på me fotboll!
Idag har jag ätit godis och en bit björnbärspaj, uff! Inget jag mår så bra över, har inte varit ute o gått ordentligt sen i förrgår. Jag har ju inte mått så bra, haft jätteont i halsen o sen svettats o frusit om natten.. helt slut o kroppen o bara velat sova. Idag har jag mått bättre så jag gick iaf upp till pappa me.
I morrn sätter jag i gång me mina morgonpromenade igen:) Har gått ner 1 kg denna vecka som gått, kan låta lite men jag tycker det är lagom:) Nu e d bara 14 kvar :P Måste bara bli bättre me min mat.. På måndag ska jag skriva in mig på gymet me, oh vad jag längtar:)))))

Förresten så har jag försökt svara på mina kommentarer, men inte lyckats :( Tråkigt,men kul att det är några som kommenterar.

Ska göra om min blogg me när jag har tid, ska göra om den till en blogg som ska handla om min viktnedgång o träning!

Ne nu ska jag gå o försöka få bort min son o man i från tv spelet:)

/M

3 kommentarer:

  1. hade me gått ner 1 kg denna veckan.. måste börja motionera mer;) men bara 7 kg kvar till mitt mål:) lycka till på gymmet, själv sätter ja inte min fot där:) kul att du är så motiverad, men ta dej inte vatten över huvudet;) ska bli kul o läsa din nya blogg sen! Kram

    SvaraRadera
  2. Vad duktiga vi e som gått ner 1 kg:)) Vi ska lyckas gå ner våra sista kg! Ne jag ska inte ta mig vatten över huvudet, men riktigt motiverad e jag. Men skulle jag ta mig vatten över huvudet hoppas jag Johans sätter stop för att ;) kram kram

    SvaraRadera
  3. Varför en vagn till? Vill du ha en som du se nova i el? Hi hi tror minsann att fröken Resman blivit lite rastlös igen=) Jag leta också för fullt men egentligen vet jag nog inte vad jag letar efter ha ha!
    Duktig du e' med din bantning jag ta det lååååångsamt!=) Men jag gå inte upp iaf=)
    Kram kram
    Carro

    SvaraRadera