måndag 27 september 2010

kvällen och mörkret e här..

Jag sitter här framför tvn o myser för mig själv. Har Ullared på i bakgrunden, endel människor e ju bara för härliga:)

Denna dagen har fått fort, jag har fixat endel bra saker. Vad gör man inte för sin familj♥

Handlade lite kläder me till lillan idag, hon växer ju som ogräs så d behövs ju lite nytt. Påtal om Nova så har vi fått en arg liten mamma gris här hemma. Hon e sååå arg, o bara jag som duger. När Johan försöker ge henne mat så vänder hon sig om i stolen sen skriker hon o försöker göra allt för att komma ut stolen. När jag sätter mig sen o tar över tillslut ,så blir hon tyst o äter. Vi får hoppas detta går över snart, för om Nova får bestämma så ska jag bära runt på henne hela dagarna o d tänker inte jag göra.

Jack har spelat fotboll i eftermiddag i regn o storm, han var så blöt när han kom hem. Men snart ska dom börja spela inomhus, ska bli skönt för dom små liven.

Ne om man skulle ta o gå o lägga sig.. har blivit en tråkmåns som går o lägger mig kl 21.. :P

/M

2 kommentarer:

  1. hahaha jag Ullared, vilka dårar ;-P
    Ojoj det låter som jag när jag var bebis - vad jag hört från mamma hehe
    Kramar på daj

    SvaraRadera
  2. Ni är som oss, vi lägger oss med vid 9-10 på kvällen...men då känner man ju sig å andra sidan mer utvilad med under dagen när man har barn att ta hand och, du har ju dock tre, men jag tycker det är nog med 1 bara :D

    SvaraRadera