torsdag 9 september 2010

God kväll!

Har precis kollat på idol me mannen min, funderar på om jag me ska gå o lägga mig. E helt slut idag. Var meningen att jag skulle ta d lugnt idag o fixa me dagisplats, försäkringskassan, presenter osv.. Hann iaf me lite av att.. Sen när jag skulle hämta kidsen i skolan så slutade d me att jag fick besök av Anna, Fia, Sara och alla kidsen. Det var himla trevligt:) Jag har ansökt om dagis o fritids till våra små trollungar from 26 mars.. Uff d känns inte långt borta. Då ska jag börja jobba 50%, så jag kidsen kommer inte behöva vara mycket på dagis o fritids. Ska väl bli kul o börja jobba o komma i väg själv. MEN jag HATAR verkligen att behöva jobba helg, vill inte vara i från fam då man har chans att umgås allihopa. :(

I morrn e d fredag igen, d e skönt. Ska till doktorn i morrn angående vikten, hann inte me d sist jag var där. Sen ska jag upp o umgås me Emmy:) O så efter doktorn ska jag hämta Johan o vi ska fixa me endel saker:)
Håller på o dona me en annan sak me, men d kan jag inte avslöja än:P

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar