söndag 26 september 2010

BAKIS!!!

D e vad jag är idag.. fy asså hur dåligt man kan må av lite alkohol.. I går kväll tålde jag typ ingenting. Men roligt hade jag, synd bara att det var första o sista gången som jag var på Masten.

Idag har vi varit på bomässan fastän jag mått som jag gjort, jag steg upp o tog mig i kragen. Vi lyssnade på "arga snickaren" och jag fick även prata med karln. Han var himla duktig och väldigt duktig på sin sak. Han gav mycket bra tips på renovering osv.

Fikat har vi me gjort i kväll me grannarna på hörnan, d var trevligt o lilla Nova fick provsmaka rivet päron. Hi hi vilka söta miner tösabiten gjorde:)

Sova står först på mitt schema, skulle behöva städa här hemma. För vår städhjälp har tydligen haft semester både i går o idag.. Så här ser ut som en tornado har röjt runt här, d e tur att vår städhjälpa e pigg o alert i morrn igen;)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar