onsdag 1 september 2010

God kväll!


Sitter här o kolla på livet på BB... aj aj säger jag bara... att man klarade av d där.. :)

Har varit ute me min bror o Ida nu, vi har sprungit upp till pappa, fick så förbaskat ont i mitt knä så jag kunde knappt röra mig sen. Så vi gick i rask takt på hemvägen, kanske dags nu att ta den där vilan nån dag som alla pratar om. Har kört på i full fart sen i söndags o inte tagit d lugnt en enda dag.

Innan idag så gick jag o kidsen bort till Jacks fotbollsträning, sen gick tjejjerna, jag, Anna, Niklas, Theo o Cossie en sväng o vi plockade bjärnbär o jag hittade till och me några kantareller:) O så var jag o min bror o gick en sväng efter jag varit hos doktorn, innan jag hämtade kidsen i skolan. Så när jag tänker efter så har jag varit i gång hela dagen, i morrn får d bli lite lugnare tempo:)


Nu ska jag sätta mig o läsa boken jag köpte idag, "I en annan del av Bromma" :)

1 kommentar:

  1. Åh Martina Haag älskar hennes böcker låna gärna den av dig när du läst ut den=) Hon e' ju bara för underbar och man känner igen sig i ganska många lägen när man läser den=) Jaaaaa Malin nu e det dags för den där vilan annars bli det bara jobbigt för dig. Tänkte vi få ta en dejt snart igen kanske en sväng på fredag när barnen slutat vid 13.00 tiden=) Kramiz

    SvaraRadera