onsdag 5 januari 2011

Tränat me Nova♥

Idag fick Novis följa med mig och träna, för dom stängde tidigare idag för att det är helg i morrn. O Johan hann inte hem innan det stängde så jag fick ta me mig Nova. Jag tänkte att antingen funkar d eller inte, d e ju bara o prova. Hon satt så sött i vagnen o käkade rån när jag gick i rask fart på löpbandet:) Efter det så fick hon sitta i min knä på cykeln o så körde vi ett race där me o tillsist körde jag alla maskiner där man tränar benen. Nova satt så sött i mitt knä, lova att jag var svettig o helt slut när passet var klart :P Så allt går bara man vill:)
Jack o Saga var o lekte med morbror Gabriel och moster Agnes så länge:) Efter träningen blev det ytterligare lite handling och vi kikade en snabbis i lite olika affärer.
Blev så sugen på tacosfyllda paprikor när jag läste d på en blogg så jag var tvungen att göra det idag, Mums såå gott:)
Nova sover sen en stund tillbaka o dom stora kidsen kollar på tv. Mannen är och styrketränar, i kväll blir d mys för hela slanten♥♥ Älskar när Johan är ledig så här mitt i veckan så jag får lite sällskap framför tvn:)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar