tisdag 11 januari 2011

Hej där ute!

Jag håller på ö försöka fixa min blogg, men jag e ine så bra på att :P Får nog ta hjälp av mannen min nån dag.
Ja då sitter man här igen me halsfluss.. hatar att vara sjuk. Min kropp den har inte mycket till försvar just nu verkar d som. Var hos läkaren innan idag, dom tog massa prover som ska skickas in. Så vi får se vad dom visar, ska ner igen när infektionen har gått ur min kropp o ta ett fastvärde på blodsockret. Jag hade 10.7, men d kunde bero på infektionen.. Idag önskar jag att jag bara kunde dra täcket över huvudet o sova.. men d går ju inte när man har barn, dom måste ju tas hand om. När mannen kommer hem ska jag iaf gå o vila, o vi skulle till Jacks klass ikväll. Jag längtar tills jag har orken tillbaka o våren e här.. saknar mina promenader!!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar