fredag 7 januari 2011

Godmorgon!

Första natten i Novas rum gick kanonbra, hon somnade utan problem o sov hela natten:) Jag vaknade i morse av att hon stod o ropade i sin säng, såå söt♥. Jag fick sovmorgon av älsklingen idag me♥ Såå skönt att kunna sova en stund till.
Saga o Jack sov länge idag dom var väl helt slut efter gårdagen. Jack var ju o lekte med grannpojken Melker hela dagen o dom hade så roligt. Han har redan sprungit bort till Melker:) Saga ska gå bort till sin faster Anna o dom ska baka, Saga ringde bort själv o frågade om hon fick komma bort o hjälpa till o baka:)
Nova kryper omkring här, o kikar på sitt nya rum. Mannen min är i väg o handlar den sista lilla listen som saknades till Sagas rum i går. Själv räknar jag minuterna tills jag ska i väg:)) Det ska verkligen blir såå kul, kan säga att så här bra som jag mår nu har jag inte mått på länge. Har släppt all ångest över mat o rädslan för att gå upp i vikt. det är ju träningen det hänger på, visst jag kan inte äta massa kolhydrater nu när jag ska träna så här men d gör inget. Finns ju så mycket annat gott man kan äta, o att äta 6 ggr om dan d gör mig mätt det vill jag lova:)

Ni får ha en mysig dag:)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar