fredag 7 januari 2011

:)

Hej!
Nu har jag kikat lite på Lets dance, kikade mest för att se Hanna o Anders:) Denna dag har gått fort, d var spännande att prova mitt nya träningsprogram innan idag. Tränar jag detta några dagar i veckan kommer d snabbt att ge resultat, spännande:D
Efter jag varit o tränat körde jag runt lite i olika affärer o kikade, skönt att bara gå o strosa runt helt själv. Köpte mig svarta krokar till barnens Jackor i hallen, jag gillar att köpa billiga saker på rea;)
Annars köpte jag inget, skulle köpt en board till Novas rum med Hello Kitty. Har sett den på Rusta innan men hittade inte en enda board där idag. Ska kolla på Rusta i Kalmar när vi ska dit. När jag kom hem så åkte mannen i huset o tränade, o jag o kidsen gick bort till Anna o Theo. Där var vi ikväll sen allihopa o firade Niklas som idag fyller 27 år *GRATTIS*. Det blev pizza idag, jag käkade kycklingkebab i egengjord sallad med broccoli, blomkol m.m. Det var mycket smarrigt. Till efterrätt bjöds det på tårta som Anna bakat o Saga hjälpt till och dekorera. Den såg mycket smarrig ut.
Jack o Saga har gjort varma smörgåsar som strax ska in i ugnen o efter det blir d nog sängen för oss allihopa. Pappa Johan ligger redan o sover så sött i soffan♥

Ha en fortsatt trevlig kväll!

♥ÄLSKAR MIN FAMILJ♥

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar