tisdag 4 januari 2011

ÄR SÅÅÅ GLAD!!

Från att ha stigit upp i morse o livet kändes lite si så där, så blev den här dagen något sååå BRA! Jag o kidsen åkte in till simhallen, där vi badade o mös:) Jag pratade ordentligen med kidsen innna vi åkte in att dom verkligen måste lyda mig. Jag var lite skeptiskt över att åka o bada med 3 barn själv. Men med lite puffar på armarna o 2 barn som lyder så ska d nog fixa sig. Jag var ritkigt stolt över kidsenb när vi åkte därifrån. Det gick verkligen kanon, dom fick till och med vara en stund i den stora bassängen för att dom löd så bra:)) Så d kommer jag göra fler ggr, Nova hon bara älskar att bada me :)
Efter bad blev det storhandling o även där var kidsen duktiga, fastän alla 3 var trötta. var ju tvungen att faktiskt ge dom en belöning. Så dom fick varsin glass, o dom fick dessutom välja glass.. D ni, d berodde på att dom sålFetde ut alla glassar för 10 kr ;) :P
När vi kom hem så fixade jag lite middag o plockade iordning här hemma, o när vi käkat packade jag min väska o begav mig till gymmet. O där hände en grej idag som gör mig såååå glad:)) D här kommer bli kanon.. Är grymt taggad för detta:))
Så den här dagen har varit såååå bra o jag är såååå glad, sitter här med ett jätte leende på läpparna:))))

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar