söndag 16 januari 2011

Helgen slut..

Ja vad har vi gjort i helgen da? Jag jobbade i går, o d var himla trevligt. Barnen har haft kompisar här i helgen o d har sovits över både här och hos kompis:) Idag har min kusin Veronika o hennes familj varit här:) Alltid lika trevligt o träffas, fastän vi kvinnor var trötta o dana idag;) Vi får ta o rymma i väg igen på nåt kul snart, var så mysigt när vi var på spa en hel dag♥
När dom åkt hem sen så slappade vi framför Emil på tvn, o så har vi fortsatt slappa hela dan fram tills nu ikväll.

Vet ni en sak? Min älskade man är så duktig, han har gått ner 17 kg på 1 år:) Jag är så STOLT över honom. Han har gått ner genom att styrketräna o köra på crosstrainern. När vi gifte oss den 9 mars 2009 så vägde vi 37 kg mer tillsammans än vad vi gör idag. Jag älskar denna man så oerhört mycket♥. Tillsammans klarar vi allt♥♥
Jag tycker att det är så kul att vi har blivit intresserade båda två av träning, det är så kul o se förändringarna. Vill me komma igång me o bygga muskler, så man e fast till sommaren:))

Ha en bra kväll!!

Förresten idag började ju solsidan:) Vi bara älskar detta program:))

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar