torsdag 6 januari 2011

så fel d kan bli då..

Jag har gått o trott att jag är 162 cm lång, men så hittade jag mitt pass idag som jag tog ut för 3 årsedan, eller ja snart 4 år sen.. O där stod d 164 cm:) Så nu mätte vi mig här hemma o jag e ju så lång.. Ja jag e knäpp, men 2 cm e faktiskt lite skillnad.. D bästa är att jag har nu ett bmi på 25:) Hihi!!

Annars idag har vi jobbat här hemma, numera har våra 3 kids varsit rum:) Nova ligger o sova nere i sitt rum o Saga är helt överlycklig o somnade tillsist i sitta nya fina rum:) Vi har slitit hela dagen, Novas rum är inte helt klart. Ska inhandla lite grejor o även hyllor o spegel m.m till Sagas rum. Ska ta kort i morrn o lägga ut, bara älskar hennes fina Lola tapet:)
I kväll har pappa med familj me varit här o fikat på Sagas kakor. Vår stora tjej har ju börjat baka alldeles själv♥ Hon är såå duktig, idag blev d sockerkaka o syltkakor. Nu ska jag gå o mysa me mannen min innan sängen väntar. I morrn kl 12 ska jag göra nåt som jag har sett framemot:) D ska bli såå spännande men säkert tufft. Jag lovar att jag ska svettas i massor o kämpa stenhårt, jag gillar mitt nya liv!!!!

Sov sött!!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar