lördag 8 januari 2011

Ikea m.m

Idag har jag o kidsen varit på ikea, modehuset osv.. fullt ös kan man säga me tre barn:) O vad jag hade planerat min mat bra idag, hade me mig ägg o nötter som jag åt till mellanmål o lunchen blev på ikea. Jag åt kycklingfile med massa grönsaker till, musigt värre. I kväll blev det middag här hemma med mannen min. Jag slängde ih op en räkröra med sallad till, sen ikväll ska vi mysa framför tvn med en liiiten gottepåse. Ska se om d blir nån skillnad på vågen nästa vecka om jag unnar mig lite godis på lördagen. Det hade ju varit nice om man kunde ha d som en grej varje lördag men då ska d vara bara d godiset me. Det är väl utvalda godisbitar, sen i morrn kör vi som vanligt igen kolhydratfritt!!
När jag o kidsen strosade runt i affärer så var mannen hos en vän som tyvärr är väldigt sjuk.

Ha d gött, nu måste jag plocka undan här!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar